גבעת שמואל • שני חובשי כיפה מתמודדים לראשות

    דוד קורצווייל No Comments on גבעת שמואל • שני חובשי כיפה מתמודדים לראשות
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציבור הדתי לאומי כבש את גבעת שמואל. כעת זו עובדה.

    בבחירות האחרונות לראשות העיר התמודד יוסי ברודני, שומר תורה ומצוות, מול ראש העיר המכהן זמיר בן ארי וניצח. זו היתה הפעם הראשונה שחובש כיפה סרוגה ניצח בבחירות לראשות גבעת שמואל.

    לאחר קדנציה שנויה במחלוקת של ברודני הגיעה עת הבחירות. בראשונה הודיע חבר המועצה אלי ניניו שיתמודד לראשות העיר, והיה נראה כי שוב תלך גבעת שמואל ותבחר בין חובש כיפה לבין מי שאינו, אולם ניניו הודיע על פרישתו מהמירוץ.

    שמחתו של ברודני לא ארכה זמן רב והשבוע תחת הסיסמה: אלי עטיה בגבעת שמואל זה מותג, הכריז חבר המועצה אלי עטיה שיתמודד על התפקיד בראשות רשימת יחד.

    כברודני, גם עטיה חובש כיפה. הוא בן 57, נשוי ואב לשבעה, מכהן כחבר מועצה בקואליציה משנת 2008.

    לדבריו הוא קיבל החלטה על ההתמודדות לאחר שראש העיר לשעבר זמיר בן ארי הודיע כי לא יתמודד שוב על ראשות העיר וכי הוא פורש מהחיים הפוליטיים. "אחרי שהוא החליט לפרוש מהפוליטיקה החלטתי לרוץ. קיבלתי הרבה פניות מאנשים, אני מאוד מעורב בחברה הקהילתית, אני מוכר ביישוב והרבה אנשים נעזרים בי" אמר אוחנה לתקשורת.

     לדבריו, למרות שהוא אדם דתי הרי שגבעת שמואל צריכה שינוי ביחסי דתיים – חילוניים. "הגדרת גבעת שמואל צריכה להיות מקום שטוב לחיות בו לא מקום שגרים בו גם וגם". עטייה מבטיח שעזור לאוכלוסייה החילונית הן בפתיחת תיכון חילוני והן בפיתוח הספורט.



    0 תגובות